søndag 15. april 2012

Nye kjoler

Det har ikke blitt så mye tid til å sy som jeg ønsker meg. Men jeg har sydd en ny kjole, og oppgradert en kjole jeg sydde i fjor. Kjolen fra i fjor har jeg pyntet med kroklisser.

Her er en nydelig kjole i romantisk stil. Sydd av ribb fra Stoff & Stil og bommullsstoff som har hatt et tidligere liv som gardiner. Pyntet med applikerte hjerter og knapper. Denne kjolen er superpraktisk, den sitter kjempefint på, og kan brukes hele året. Når det er kaldt er det bare å ha en genser under.


Denne er størrelse medium, selges kr. 750.


Ellers så har jeg pyntet opp en rosa fleecekjole (fleece fra S&S) med hvite kroklissebånd rundt halsen og nede på armene.


Denne kjolen er i strørrelse 38, og den selger jeg for 400 kr, siden det er litt sent i sesongen for fleece.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar